Tuesday, October 5, 2010

SEFT® FOR SUCCESS (LOGOS LUCKY LIFE)



Semua orang ingin meraih kejayaan dalam hidupnya, tetapi apa sebenarnya yang dimaksudkan dengan kejayaan (success)? Apa alasan kita untuk kejayaan? Apakah kita betul-betul menginginkannya? Bagaimana cara untuk kita mencapai kejayaan itu? Apakah kaedah atau tool yang kita gunakan untuk meraih apa yang kita inginkan itu?

Pernahkah anda mengalami 2 keadaan ini:

Pertama; perniagaan, kerjaya atau usaha anda sering tidak berjaya ataupun separuh jalan. Apakah yang menyebabkan keadaan ini berlaku? Sedangkan telah bermacam cara telah dilakukan tetapi masih juga tidak berjaya. Mungkin kita tidak sedar bahawa ‘sampah emosi’ dalam diri kita yang menyebabkan keadaan ini berlaku.

Kedua; kejadian kebetulan yang terjadi secara konsisten mendukung kita seperti berada di tempat yang tepat pada saat yang tepat. Contohnya secara kebetulan anda sering dapat tempat letak kereta, padahal tempat tersebut sangat sibuk dan parkingnya sentiasa penuh. Ataupun tanpa sengaja anda bertemu orang-orang yang dapat membantu anda pada waktu yang memang anda sangat perlukan bantuan. Inilah yang dikatakan sebagai orang sering beruntung atau bertuah. Adakah Faktor Keberuntungan ini semata-mata takdir atau sebenarnya kita boleh mencipta Faktor Keberuntungan di dalam hidup kita.

SEFT mempunyai jawapan kepada 2 keadaan di atas:

Pertama; SEFT mempunyai kaedah atau tool bagaimana untuk membersihkan ‘sampah emosi’ dalam diri kita yang tanpa kita sedari telah menghambat kejayaan kita selama ini.

Kedua; dengan SEFT juga dapatmeningkatkan keberuntungan (tuah) dengan “5 Principle to be Lucky You” dan juga meraih apa yang kita inginkan dengan “Deep SEFT”

SEFT For Success atau juga dikenali dengan LoGOS Lucky Life Training adalah kursus satu hari (8 jam) yang akan mambahaskan tentang kejayaan melalui kaedah SEFT. Anda akan mempelajari 3 langkah mudah dalam SEFT untuk kejayaan dan juga formula mudah untuk menambah keberuntungan (tuah).


Siapa Perlu Hadir?

• Sesiapa saja yang berminat untuk berjaya

Tarikh & Tempat
31 Okt 2010 - KL International Hotel, Kuala Lumpur

Masa : 8:30 am – 6:30 pm

Fee – RM720.00
*Warga Singapore -$400.00
(10 orang terawal RM540.00 sahaja)
(SEFT Beginner – RM450 sahaja)
*SEFT Beginner Singapore - $280.00
(SEFTeR – F.O.C – Meal Only)

*Hubungi Zai Heritage

Anda akan mendapat:
• Training Kit
• Sijil Penyertaan
• Handout
• Workbook ; Personal Peace Procedure
• Workbook ; LoGOS Lucky Life Diciplines
• 1 Lunch & 2 Tea Break
• Kad Alumni SEFT For Success


Apa Faedah Anda Menghadiri Workshop Ini?

• Anda dapat mengetahui bagaimana cara melakukan Emotional Detoxification untuk menghilangkan ‘sampah emosi’ yang menghambat kejayaan
• Anda memperolehi inspirasi bagaimana cara meningkatkan keberuntungan (tuah) dalam hidup dengan menerapkan prinsip-prinsip yang terbukti secara ilmiah
• Anda memperolehi skill praktis untuk menerapkan prinsip-prinsip meraih keberuntungan (tuah) dengan melakukan Deep SEFT


After Sales Service

1. 100% Money Back Guarantee
Kursus ini dijamin dengan Customer Satisfaction berupa Jaminan 100% wang dikembalikan jika setelah 7 minggu mempraktikkan “3 Simple LoGOS Lucky Principle”, tidak berubah keberuntungan

2. Free of Charge for Next Public Training
Percuma untuk mengikuti SEFT For Success Training yang dianjurkan oleh LoGOS Institute di seluruh Malaysia.

3. Special Discount for SEFT Total Solution Training
Diskaun untuk SEFT Total Solution yang dianjurkan oleh LoGOS Institute di seluruh Malaysia.

SILA SAHKAN TEMPAT SEKARANG. SETIAP SESI TERHAD KEPADA 50 ORANG SAHAJA

0 comments:

Post a Comment